Wow


Igår hade vi julfest på jobbe.
Alla var där med familjer och allt (jag fick inte ta med Björn, Håll och Baggen. Jag överväger en anmälan till JämO.Ska man inte få vara homopolygam eller?). Först var vi på öppna galleriet (tror det hette så, där murpface hade vernissage) och käkade. Sedan drog vi upp på kontorrt och drack bärs och sjöng singstar. Trevligt.

Idag ska jag åka hem till NBG. Baggen har bil så det blir trevligt. Inte sitta och trängas på ett sånt där boskapståg.

Dagens låttips: En dag i juni - Thorleifs.
På riktigt, den är bra. En Mamas and the Papas cover.

Nej nu ska jag nog spela lite spel i väntan på Baggen och Hållen.

2 comments:

peter sa...

Då vill jag tipsa om Sten & Stanley "Upp Upp och iväg".

Om du vill kan jag bränna en CD med bra svenskt nån gång? Sylvia Vrethammar, Monica Zetterkund, Ulla & Ammie, Svante Thuresson, Merit Hemmingsson mm mm.

peter sa...

While on the tipping subject:
http://thepiratebay.org/tor/3761854/Hard_Ticket_to_Hawaii_-_DivxRipBy_RUBrTOE.avi

http://www.andysidaris.com/movies/

De tre första filmerna i Bullets, Bombs & Babes-samlingen ska vara fina. Bara sett denna än dock. Playmates i actionspäckat Hawaii-raffel med onda smugglare och en rabiessmittad orm!

Skicka en kommentar