Skimmad


Idag var jag och Ida och Poofen och shoppade lite på eftermiddagen. Kan tipsa om att våningen högst upp på PUB faktiskt har blivit riktigt bra. Det kommer lite fina bilder från idag med när Poofen skickar öve dem. Jag köpte ett par braxor och en julklapp till Mor (Som jag skulle kunna ta en bild på och skriva vad det är eftersom hon ändå inte läser här längre.... *[|:[|] (arg apamed hatt) )

Vi var in på SEB precis vid Sergelstorg för att göra ett kontoutdrag.
Och som ni ser på bilden är det ju något fel på saldot. Det är ju på tog för lite. (Nej det är ingen Photoshoppning). Dom hade nog en sån där skimmingapparat på bankomaten.

Nu sitter jag hemma och är nå för jäkulens bakis.
Ska nog ta och äta lite.
Och så ska jag fixa en julklapp till Bullen.

0 comments:

Skicka en kommentar