Duke Nukem!

Duke Nukem 3D, ett är världens genom tidernas bästa spel. Utvecklarna 3D-Realms har sedan DN3D kom '96 snickrat på uppföljaren Duke Nukem Forever som påbörjades '97. 2001 så skulle de släppas men blev avbrutet i december samma år bland annat på grund av 9/11.
Duke är ett stående skämt i gamerkretsar eftersom det aldrig blir klart. Nu snart elva år efter det påbörjades har ett livstecken snappats upp. En trailer.
Med lite tur så är det bara elva år kvar tills det släpps 2019.

Come get some!

1 comments:

Anonym sa...

Nu har jag varit inne här ett antal gånger sen du bytte logga och jag har funderat och funderat. Tycker nog det är lite fegt att du valde alla som vinnare. Det hade jag inte väntat mig av dig hörru. Förvirrad blir man också.
Men men..jag har nog ingen rätt att uttala mig eftersom jag inte har någon egen blogg..eller ens bostad.

Skicka en kommentar