Iintervju


Jag har gjort en liten intervju med Pappa (alltså inte min pappa utan Pappa)


Vad heter du? Pappa.

Hur gammal är du? 24

Vad skulle ditt hiphopnamn vara? MurpFaceMurder.

Cowboy eller Indian? Indian, tänk att få vara en minioritetsgrupp fan vad jag skulle gnälla. vilja vara? Indien

Vem är roligast i Seinfeldt? George

Vad blir du full på om du får välja? Rödvin och drymartini

Om du skulle få välja jobb (eller embete), historiskt eller nutida, vilket skulle du då välja? Drottning Elisabeths närmaste hovdam, fatta va coolt.

Blind eller döv. Du måste välja en? Döv lätt, fan va jobbigt att vara blind inte veta vad man har på sig och hur ens kille ser ut.

Apful och äcklig eller att alla du låg med var apfula och äckliga? Apful och äcklig jag skulle överlista min offer med min charm.

Har du ångrat något du gjort eller inte gjort? Njaa inget jag kan komma på. Ångar att jag inte red kamel när tillfälle gavs. Men det överlever jag nog.

Om du skulle ha 100 poäng och lägga på olika färdigheter, vad skulle du då lägga dem på? (typ smarthet, snygghet, rolighet o.s.v.) 50 smart och 50 charm, fatta farlig va guld.

McDonalds, BurgerKing eller Max? Oh my god! Jag vill säga Max men de har ketchup på sina burgare och det är äckligt så jag säger Donken.

Om du fick välja en som skulle bli superkär i dig vem skulle det vara? Min pappa, nä jag skoja en av de engelska prinsarna så klart. Jag tar nog William för då blir jag drottning av England. Ahh jag skulle vara så bra på det.

Vilket band skulle du hälst vilja vara med i? (Historiskt eller nutida. Om historiskt välj epok) Captain Beefheart and the magic band fatta va kul.

Vad skulle du välja att bara äta animaliskt eller bara äta vegetabiliskt? Vegetabiliskt Korv och köttbullar varje dag fy vad tråkigt.



Pappa har gjort en intervju med mig. Se den här.

0 comments:

Skicka en kommentar