Felringning

Jag glömde säga.
Igår var det någon som ringde fel till mig. Det var en gubbe.
Det roliga var att han hette Leifi. Jag garvade som fan tills jag förstod att han faktiskt hette Leifi och att det inte var Poofen som ringde och skojade. Eller det kan ju fortfarande vara det men då hade vederbörande en mycket stilig gubbröst.


Idag såg jag en gubbe som var skitlik Bob Dylan.
Han är mycket kortare i verkligheten än på bild.


När jag kom hem nu så hade Johannes Håll börjat tvätta. Dock så hade han så brådis att han bara tog kläderna i sovrummet och inga kläder i t.ex.... TVÄTTKORGEN! Det slog honom inte heller att något var fel när det var typ tre vita t-shirtar och ett par strumpor att tvätta på fyra pers, två veckor.

Vi får se hur det går med den där överraskningen. det visar sig om det blir idag eller någon annan dag.

3 comments:

Anonym sa...

Möhö...
Vad ville Leifi då?

potmo sa...

jag vet inte. han sa att han hade ringt fel och att han var ledsen för det. Det var inte du va plufsen?

Anonym sa...

Okej.. hehe, nä det var inte jag... Hur mycket man än skulle kunna tro det!

Skicka en kommentar