Skivor i stora lass

Hawaii-Kråkan gled precis över. Jag tror han och Johannes Håll ska på Breach eller något sånt.
Han har köpt ett gäng skivor på min beställning. Mycket skojigt.
Lasten blev:
The Byrds - Play Dylan
Ennio Morricone - The soundtracks
Tom Waits - Rain dogs
Burt Bacharach - The Universal masters collection
Frank Sinatra - 20 classic tracks
LOVE - She comes in colors
Tages - 1964-68
Cream - Disraeli gears

Är det någon som vill köra nästa skivinköp så maila till nisse på raketspel punkt se så skickar jag över stålars så beställer du skivor hit.


Lite kuriosa:
Det är en kille som jobbat på Jadestenen (där jag är och knegar ibland) som heter Buster. Hans pappa är Tommy i Tages. Ganska coolers.

Ikväll ska vällan Hawaii-kråkan slagga här och sedan tror jag Kajsa hit och slaggar å.

Förresten tror jag jag glömde att säga att vi städade i förrgår. Vi var bort till sopstationen och slängde bl.a. spegeln som var trasig. Jag skar mig såklart.
Sedan åkte vi och pantade petflaskor (91kr). Jag blödde fortfarande ganska ymnigt och tänkte att jag stoppar upp flödet med pantkvittona. Det enda det ledde till att det blev väldigt pinsamt när jag betalade tre sexpack 2.8:or med blodiga pantkvitton. Jag hoppas kassörskan trodde jag hade machetemördat någon och snott dennes pantkvitton för att köpa folköl.

Bäst på TV just nu:
Solens mat, SVT.
Grotesco, SVT. (Ett kilo mjöl tack! who ha ha ha ha)

Slutligen, Make mental note: Det är inte gott med pasta och lätt-hamburgerdressing hur mycket man än vill att det ska vara det.

2 comments:

Pappa sa...

Pappa vill handla skivor.

Anonym sa...

jag vet inte men sista jag kollade imorse så låg det fortfarande en trasig spegel i köket hor er.

Skicka en kommentar