Hej igen!

Jag snackade sist om att de hade plockat sönder en dator. lött lite i den och sedan satt ihop den, OCH DEN FUNGERADE! Här är bildbeviset, eller i alla fall på att de plockade sönder den. Man var typ tvungen att plocka bort allt för att få tag på där elen går in.
Murp har vart i Stöschen. Hon kom på fredagen och då åkte vi hem till hennes polare, Joanna, från grafikskolan. Det var jäkla nice. Det visade sig att jag även lovat Ville att bo hos mig i helgen och lite senare kom jag på att jag lovat Carro med. The more the marrier. Carro som hemma hos en kompis på lördagen så henne såg jag inte av men Ville kompenserade med att ta hem Rogert, Yt, Tim istället. Ville och de andra krixarna är på slottet och gör högvakt så han har med sig alla sina tuffa uniformer. Här Murpan som för dagen lagt halsen i axlarna.
På lördagen drog jag och Murpan och tittade på vaktpostavlösningen på slottet. Inget går upp mot en just live-march.
Här står det en gubbe och ser ut som rekvisita till en Roy Andersson-film. Fast han var på riktigt.
Efter slottet drog vi till typ saluhallarna eller något på östermalm någonstans. Här avslöjas var bandet Tysta Mari kanske fått sitt namn från.
Vi köpte inget på saluhallarna men istället så gick vi och käkade på texas longhorn i väntan på att dra till Marika och Petter på 25/30-årsfest.
Festen var kalas. En massa folk man aldrig träffat förut så det var roligt. Här nedan är på småtimmarna. Peter har däckat och folk är på väg hem. När jag kom hem satt Rogert och Ville i soffan och tittade på YouTube.
Nu är det plötligt söndag och Carro har kommit över för hon ska sslagga hos mig för hon ska till malmö och tälta i en vecka. Hon hade med sig Sophie (som hon känner från N.Y.). De bjöd på middag vilket var mcyket trevligt.
Nej nu är lunchen slut tror jag så nu lär jag jobba igen. Klart slut.

0 comments:

Skicka en kommentar