Fotboll

Jag var och hämtade mina fotbollsrelaterade accessoarer i förrgår men när jag kom hem så var det bara en halsduk Ja det är en GAIS-halsduk. Måste ju ha när man är på match med Doktorn. Lökigt. Nu har i alla fall den andra kommit. Jag ska gå och hämta den i morgon. Jag har förresten handlat lite roliga saker på Etsy.com - det nya Ebay.com. Det är mycket bättre än eBay för det har liksom bättre saker till bättre priser och man behöver inte buda och dryga.

Hit tills har jag köpt:
denna denna denna denna denna och denna
hoppas länkarna funkar. Ganska onödiga saker men man kan nog ha något kul med dem.
Nu laddar jag för en svart jordglob som var grymt snygg men jag måste vänta på att han som säljer den kan ge mig ett pris på frakten till sverige!

Nu ska jag bygga ett legendariskt cykelspel i flash!

3 comments:

Anonym sa...

Jag ska föreslå en lönesänkning för din del. Det är alldeles uppenbart att du har mycket pengar än du kan hantera.

potmo sa...

PayPal man, PayPal

Anonym sa...

Pax för skreden med flamingon!

Skicka en kommentar