Stockholm

Jag kom precis hem från en runda på hojen och jag har, i solskenet, något att erkänna som jag aldrig trodde jag skulle göra: Stockholm är ganska fint så här på "sommaren". Jag var ner på Långholmen där vägarna var riktigt dåliga att snabbcykla på.
Den där parken nere vid Hornstull var smetfull med folk. Rena rama Hultsfred.
Det var premiärdag för kortärmat idag med. Jag känner mig riktigt proffsig i fullt Bianchiställ.

I morgon ska jag hem och fira Villebror som går och fyller 20 och sedan ska jag raka benen som de gör på TV. Glöm för bövulen inte bort att Girot börjar på lördag förresten.

På söndag ska jag ta och inkassera ett stycke iPhone något som jag firar med att använda min gamla Samsung som kapsylöppnare.

3 comments:

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Hur klimatsmart känns det att lämna sin dator på bara för att kunna visa sin tomma stol?

Anonym sa...

Det där är ren och förbannad lögn! Fan Bolagshagen ser säkert till och med trevlig ut första försommardagarna bara för att det varit grå värld/svarta tankar sen oktober.

potmo sa...

det måste vart någon form av Norbergs-dilerium för nu när jag kom tillbaka efter två dagar i bergslagen så var det inte lika fint längre.
Dock så kollade jag upp Bolagshagen och det var lika nice som alltid.

Skicka en kommentar