Banana Hill

I helgen var Hawaii-Kråkan ner till Stöchen och sa hej. Han hade med sig min kompis TB som jag aldrig träffat innan men känner mycket väl. Det var väldigt kul. Vi var på Wollmars och drack bärs och Jäger för 45 kronor något som jag uppskattar lika mycket varje gång.

Jag har förresten kommit på att jag kan skriva utan att titta på tangentbordet. Är inte det coolt?
Hörru räkan kan du det? (Bakgrundsinformation: Murpan träffade en gamal klasskompis till mig från högstadiet som heter Räkan. Murpan känner inte honom och det gör knappt jag heller. I alla fall så frågade han: Känner du Potmo. Ja sa murpan. Okay. Inte för att han är dålig på data men jag är faktiskt bättre! (Historien var lite nerkortad men ändå))

Igår var vi på Nick Cave. Murpan och Jonas och Jonas bror Johannes och en massa andra hängde med. Jag hade en biljett över som jag vägrade sälja för 100 kronor till grabbarna utanför. Tillslut insåg jag att jag inte skulle få den såld alls så jon ringde Johannes Håll som köpte den för 100 kronor. Det var bra för då slapp jag i alla fall krypa tillbaka till de som köpre biljetter utanför med mössan i handen. I alla fall så var Cave ganska bra. Jag kanske hade trott att det skulle vara lite bättre men det var helt klart pengarna. Efteråt skulle vi gå på någon form av lokal men vi var typ femton pers så vi kom inte in någonstans. Tillslut kom vi in på en pub på folkungagatan. Jag fick väldigt ont i halsen och gick hem vid ettsvåret. Det var ju lite tråkigt. Jag hoppas den här skiten har gått över tills i morgon.

2 comments:

Anonym sa...

Jo, tjena. Vi ska spela sällskapsspel på tisdagens kväll. Har försökt fått tag på anonym-sångarn men han svarar inte. vi får höras om det här. Peace biatch!

Anonym sa...

På eget bevåg utan benäget tillstånd svängde jag ihop en zip-fil idag med Ben Richards andra och tredje demo, Anonym, Herausfordern och The Alligator live på Unkan 2001. Kan ju posta det i ett riktigt inlägg om du vill för tror iallafall Nasse och Erki är intresserade http://rapidshare.com/files/116084659/Alligator__Anonym__Ben_Richards__Herausforden.rar.html

Skicka en kommentar