Cat Power

Igår var Adam, L, Adam och L's Morsa, Hawaii-kråkan, Olle-Bror, Morsan, Farsan och jag på Cat Power. Hon är ju en av de tuffaste som knatar runt på jorden. Hon hade en tjej som spelade förband som på fullaste allvar kan vara det absolut sämsta jag sett i kött och blod live.
Hon insåg ganska snabbt att det inte bara var jag som tyckte det så hon körde nästa låt innan den tidigare hade spelat klart outrot på hennes laptop. Det var synd om stackarn. Ingen klappade förrän hon gick av.

Men Cat Power var bra. Man var bara lite trött i ryggen efter ålbetet innan hade stått och ylat en halvtimma på scen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska recensera henne mer än att det var grymt. Hon är ju även helt förfärligt snygg men det visste ni kanske redan.

Jag travar bestämt mot semestern. Jag laddar redan. Sol, bastu och bärs 4 Life.

Jag kanske orkar lägga upp de tre suddiga bilderna som jag tog med mobilen igår, eller så skiter jag i det. Den som lever får te som kinesen sa.

4 comments:

Björn Jonas sa...

har egentligen inte sa mycket att saga utom att iphone 3g ar en ganska fin telefon..

potmo sa...

ASCULL! Lyllo.

Tips som jag precis upptäckte:
Om man lyssnar på musik och så är det en kass låt på iPhonen så kan man, medans telefonen är låst, dubbelklicka på home-knappen och då får man upp iPont-interfaces så man kan byta låt utan att behöva låsa upp och öppna musikspelaren. Sjukt användbart!

Anonym sa...

Om man tejpar över hålen uppepå så kan man även spela in på kassetter som är inspelningsskyddade.

Christoffer sa...

nu finns det en ny blog i cyberrymden.

Skicka en kommentar