tvätta händerna?

Har ni tänkt på det när man är på krogen? (Nu hoppas jag bara att jag vänder mig till mina manliga läsare. Man kan ju cykla utan händer menar jag. (Man behöver ju inte hålla i styret för att cykla och inte torka av det efteråt heller))

OK! Vid pissoaren... Folk har pissat och sedan tvättar de bara händerna om någon annan ser. Annars bara kollar de sig över axeln och går (jag har sett det med mina egna ögon, och hört det när man sitter och skiter).
Men tvättar de i alla fall händerna då bara doppar de in fingrarna under kranen, som för att se om det inte är för varmt, och så är de klara. Bara knata vidare.

Varför talar jag om mig själv i tredje person pluralis?

Tvätta händerna efter att man pissat? What the fuck! Det gör ju bara barn utan imunförsvar... med AIDS.

Nej nu ska jag borsta tänderna, skölja med B12, tvätta bort sminket och sova.

0 comments:

Skicka en kommentar