Triss

Idag var jag, Baggen och Stiffo och käkade på indian garden. det var ingen som fyllde år. Det var bara trevligt. Sen gick vi och köpte trisslotter. Jag vann 75:- x 2. Det var grymt. den största vinsten hittills för mig. Jag köpte sex nya.
Lotterna. Ingen vinnst på någon av de sex nya. Jag är lite flottig i håret för jag hade brådis i morse. Tar mer om det senare.

Man får trissfingrar om man är så hardcore så man skrapar med naglarna. Syns inte så bra på bilden men fingrarna är silvriga.På tunnelbanan hem. Stiffo och Baggen trackar mig för att jag köpt en pissdyr jacka som är för stor. Men jag orkade fan inte leta mer. Jag gick in på Nitty Gritty. Jag hade kollat upp en jacka där innan på internet. När jag kom dit var den förstor och de hade inga mindre så jag gick... vände och gick tillbaka och köpte den ändå. Den är fin i alla fall. Den heter Macintosh och är vaxad så man luktar vax när man har haft den på sig. och om man rör vid tygen så kan man fixa håret efteråt för man blir kletig som fan.

Här är en till bild på tunnelbanan. Här kan man nästan tro att den sitter ganska bra men det gör den inte.



Deet där med flottig i håret och brådis i morse. Jag och Stirrkan vaknade kvart i nio. Jag gick upp stiffo:
öhhhhhhhrrrrk. Vad har jag för sjukdom? säg snabbt jag måste SMS:a chefen.
Jag: Arbetsfobi.
Stiffo: örrrkhhhhh.


Nu ska jag plugga en jävla massa och lyssna på Dylan, fast nu är det Cash på.

Hörs mer ikväll!

1 comments:

Pappa sa...

Jag tycker jackan ser cool ut, inte så stor.

Skicka en kommentar