gästbloggare sökes

Om det är någon som faktiskt läser den här bloggen (jag tror det är det med tanke på att folk kommenterar) som inte har en blogg men ändå vill blogga lite så bjuder jag härmed in dem att gästblogga här. Det blir ju alltid (stavas alltid med två L. aldrig stavas aldrig med två L) roligare ju mer fart det är.

Ni andra som har en blogg får gärna joina in och skriva ett par rader då och då om ni vill.

Förövrigt så har jag precis skrivit in de Koptiska översättningarna på kapitel 4-6 på datorn. det var drygt. Nu tror jag jag ska kolla på Simpsons fast egentligen måste jag gå och lägga mig eftersom det kommer en kille som heter Elia (dock ej Woods) till jobbet i morrn som ska kolla på min Java-kod.

Och eftersom jag sa idag att jag har en blogg till min chef så kanske jag ska skriva att jag går och lägger mig nu så jag är pigg och kry i morrn i fall han läser nu ;)

eller iofs så kan man trycka "alternativ för inlägg" och skriva i inläggets tid så det inte syns att jag sitter och bloggar mitt i natten men det orkar jag inte.

gonatt!

0 comments:

Skicka en kommentar