kvällen

Erik kom till jobbet idag och pluggade lite vid sexsnåret.
Sedan drog vi på Jazzklubben vi var i lördags. Love skulle hänga på men han bangade i sista sek. Men Sandra hakade i alla fall. Så klart så hittade vi inte direkt utan fick gå ett par varv.

Det var inte så bra band som i lördags men det var ok. Satt en jävla puma i ett hörn men hon hade kille. Och drog. Och var säkert 25. Men i alla fall.
Såg en annan kille som såg precis ut som en korsning mellan Harpo Marx och Bob Dylan. Det var kul. Han som spelade sax i bandet såg ut som Bleeding Gum i Simpsons (han som spelar sax som Lisa gillar så mycket). Det var kul det med.

Jag har trott att det var gratis där men det visade sig att det kostade 30 spänn, frivillig avgift (NOT), per set och det var tre set. Vi betalade för andra och inte tredje. Då blev de lite kinkiga.

Kom hem. Låg en kille avdeckad i trappen upp från tunnelbanan. typ 30 barre. Folk gick över honom. Jag tog andra trappen.

Kommer hem. Stiffo lyssnar på Sworn Enemy. Baggen kollar lägenheter.

Erik berättade en kul grejj. Kommer ni ihåg att jag skrev att Jonas P hade en gaffa-lapp över en ögat. Han har typ 5.0 i synfel så han ser inte ett smack utan brillor/linser. Anledningen att han inte bara hade glasögon var att han hade supit bort dem. Han vaknade en natt i Falun i en gångtunnel utan sina glasögon och var övertygad om att han var blind. Jag ser honom framför mig.

Ja nu är det väll sova som gäller.

Tråkigt att ingen har hakat på gästbloggningen än. Jag antar att ni bara är blyga. Eller så är det ingen som läser här.

Jon ringde mig i dag och frågade vilken Björn Olsson platta jag inte hade. Jag sa Räka. Men nu hittar jag bara Kräfta. Jag tror jag har fler.

Måste komma ihåg att maila Kapten Stofil-redaktionen att jag inte fått en enda tidning på min prenumeration.

Stiffo har köpt någon kass Marvel-tidning för 200 spänn. "Limited edition"

Nu ska jag borsta tänderna... B12...
Undra om B12 hjälper mot min visdomstand som är på G. Den smakar kadaver. Jag undrar hur det luktar. Antagligen inte hallon.

Jag har tänkt på en massa bra saker att skriva idag men sen har jag glömt bort det. Kuk.

Godnatt.

1 comments:

Anonym sa...

B-12 är bra mot glömska och finns i öl. Ganska paradoxalt tycker jag. Vårat kollektiv har en gemensam blogg så man slipper leta på varandra när man vill nåt. Det fungerar jävligt bra, kanske nåt för erat gruppboende? http://www.hallonvagentva.blogspot.com

Skicka en kommentar