w00t!

fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures
Hej alla barn! Jag spenderar morgonen på FailBlog!

Igår drog jag ner till Carmen och hängde lite med Jade-Stenarna. Det var mycket trevligt och jag blev kvar lite för länge. Det är inte varje dag man kan prata med någon på fyllan om hur genialt JAVA kan vara och varför man inte ska koda i python (där fick jag freestyla lite för python kan jag inte alls). Men men... Alla andra envisades ju med att vara på Popaganda. I alla fall ringde Kiosken (Johannes Håll är så drygt att skriva så har blir härmed omdöpt) och sa att han och Jiko och Pia var på Dabaser Medis.
Aslan kom ner till Carmen ett litet tag (han hat ju praktiserat på Jade-Stenen så han var inte helt malplacerad) och sedan drog vi upp till Dabaser.

Det första jag gör är att jag ser Pia (om det nu kan räknas som att göra något). Jag gick fram och hälsade, bla bla bla, sedan skulle hon knata och köpa en öl så hon började gå. Då skulle jag lixom knacka henne på ryggen och fråga vart Jiko var och självklart lyckades hon vända sig tillbaka mot mig i exakt samma tillfälle som jag skulle knacka så jag drar en klockren handflata rakt på hennes högerbröd. Mycket pinsamt. Sen gick jag hem och la mig. Det är ju en dag i dag med som de säger i Roy Anderssons "Du Levande".

Jaja. Nu ska jag ladda för den här kvällen. Jag kanske får krypa till korset och gå på popaganda idag för idag spelar ju bob hund.

Förresten FAIL!




3 comments:

Anonym sa...

fake!

potmo sa...

ne inte alla. lätt den sista filmen men den första tror jag i alla fall på

Anonym sa...

Fan vad trött jag blir, anonym, på allt jävla tjat och fake snedstreck äkta. Måste folk råka illa ut på riktigt för att det ska vara roligt? Har fantasin spelat ut sin roll? Det är då i sanning en dekadent värld i dag...

Skicka en kommentar