Kungen

Jag såg precis på SVT1 (vi har OS på på kontoret). Just för denna stund var Kungen och Drottningen med. Jag blev väldigt förvånad över hur avslappnad kungen blev efter ett litet tag i OS studion. Han klagade över att svenskarna hade haft så mycket otur och att svenskarna alltid tycks få sämre förutsättningar än de andra. Mer uppförsbackar, motvind och alger i kanotvattnen.
Annars brukar ju kungen försöka vara diplomatiskt och inte egentligen svara på något men nu körde han så det rök. Silvia var lika torr som vanligt. jag tror fest-kungen var lite full. Det uppskattas!

Förövrigt kan ni kolla in en ny version av www.potmo.com. Nu förtiden finns det "backissues", alltså äldre versioner. Tråkigt är bara att versioner äldre än v8 är försvunna sedan inbrottet i min lägenhet för två jular sedan så de kan jag inte visa.

0 comments:

Skicka en kommentar