Midsommar



Egentligen kanske jag borde skriva om midsommar men jag orkar inte riktigt så jag skriver bara lite.
Jag var på fest i jag-vet-inte-var men man såg prins Eugens Waldermars udde på andra sidan vattnet om man hängde ut ur fönstret lite. Det var hemma hos Kajsa P. för dem som vet vem det är. I alla fall så var det väldigt fint väder och regnade inte ett smack. Vi var kanske femton pers eller så. Käkade lite. Drack lite bärs och vin och sprit. Det var nice som fan. Satt ute hela kvällen.
Hawaii-kråkan ringde och sa på bruten linje att jag var en svikare och traditionsbrytare, något som jag inte kan förstå att han kan haspla ur sig när hans själv inte vart på första maj i Norberg på ett halvt dussin år. I alla fall.
Åsa påstod att hon och Ida hade träffat mig och Hawaii-kråkan på någon ungvänster kongress. Det måste ju vara hittepå för det kommer jag inte ihåg. mr Hawaii kanske kommer ihåg och kan klarna upp det här.
Aja nu blev det en del midsommar ändå så det gjorde inget.

Idag har jag bränt igenom Farväl Falkenberg (****) och Juno (***) och snart ska jag kolla på Waterworld.

1 comments:

Anonym sa...

har för mej man mest var rädd för alla man inte kände på såna där arrangemang så kan aldrig tänka mig att vi skulle ha vågat prata med två tjejer från stockholm. kommer inte ihåg det iallafall.

angående igår så var jag nog mest bara jävligt pepp på att vara dryg. kommer knappt ihåg resan hem men kan mycket väl ha försökt tröka ihjäl Ollebror och Adam. skyller på Ekis som fick för sig att bjuda på ett glas sprit hela tiden.

Skicka en kommentar