Kött

Jag åt kött för första gången hemma på aslänge. Jag hade köpt två fina entrecotter och jag insåg varför man inte köper kött. Det smakar ju skit. Det är asdrygt att tillaga. Go veggo! Alltså på riktigt så är jag förbannad. Jag är riktigt risig på att steka kött.

Jag lyssnade på Gustav Skarsgårds sommarprat på väg till jobbet idag. Det var typ det sämsta jag vart med om. Han försökte göra sån där modern gat-poesi utan att ta luft. Det är synd om grabben. Han har svårt att leva upp till fadern sin men försöker så svårt att han nästan skiter ner sig. Inget fel med att skita ner sig med det är fel att misslyckas när man väl gör det.

Just nu lyssnar jag på en snubbe som är bibliotikarie och kinolog (kinakännare visade det sig) fast jag tror den är från 2007. Väldigt intressant i alla fall.

0 comments:

Skicka en kommentar