Far, jag är gla i Knut, far!


Jag såg precis till min outtömliga förtjusning att sveriges främste expert på 1700-tals gardinstänger i järn har sommarpratat förra året. Det är ju alldeles utomordentligt med kalas! Jag ska genast gå ut och sätta mig på balkongen och frysa i sommarkylan och lyssna på kunge, prinsen och drottningen på samma gång; Knut Knutsson!
Allt detta kan jag göra med gott samvete då Battlestar Gallactica bara ligger på 95,1% och steppar uppåt med en %-enhet per timma.

Idag har jag även i minsta detalj börjat planera ett av mina största vansinnesdåd sedan tonåren. Detta kommer bli långt mer spektakulärt än när vi välte rökstugan eller stängde in päronet för 43:e gången i svenskasalen. Eller nej det kommer inte bli mer spektakulärt men, vafan, man börjar ju bli gammal och dan. I år finns det inget som kan stoppa mig!!!

Förövrigt så om det är någon som vet någon som har en punktsvets så hojta till.

2 comments:

Anonym sa...

det komer bli en FEST, en FEEEST!!!!!! Hurra Nisse vi ses i morgon och du vet var...;)

Anonym sa...

Nisse du vet väl att detta är inget man talar högt om.

Skicka en kommentar