Välkommen ut!
Nu åker jag aldrig till norge igen..

/Svennebanan (signerat och klart)

9 comments:

potmo sa...

vad är det för rikstjyv?

Anonym sa...

första som kommer på det vinner +1 internets

potmo sa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Varg_Vikernes ???

Anonym sa...

+1 internets

Anonym sa...

Varg Quisling Vikernes som han heter numera. Jag vill tydliggöra att det inte är jag som postat, även om jag när en stor fascination för Greven. Enligt boken jag av en händelse läser just nu tror Greven att Hitler fortfarande lever, i Atlantis som ligger under Sydpolen. Då och då scannar dom av världen med sina UFOs för att se när tiden är inne att komma tillbaka.

Anonym sa...

+2 internets till den som kommer på vem som postat

Anonym sa...

Svennebanan är ett anagram för franskans "vans an benne" som direktöversatt blir "en tippfordon skåpbilar". Känner vi någon med en skåpbil eller grävmaskin?

peter sa...

Jag vill minnas att hans falang (norsk hednisk front) förutom att vara radikala bakåtsträvare och miljövänner som ville återskapa odalsamhället även konstigt nog var enorma anhängare av kärnkraft - eftersom det i det långa loppet var absolut miljövänligast. Kärnavfallet skulle sedan skickas ut i rymden medelst raket.

Vidare skulle man också exploatera månen på mineraler snarast möjligt, istället för att gräva mer i moder jord.

Hur många motsättningar kan ni hitta i dessa ställningstaganden?

Anonym sa...

motättningar och motsättnigar.. jagmenar det är väl relativt rätt förutsatt att man inte tror på att månens massa påverkar klimatet på jorden vilket verkar vara något i stil med råttan i pizzan. jag förutsätter också att dessa genier redan utvecklat en raket som drivs på rapsolja eller ånga eller något i den stilen. tycker det är ett klockrent resonemang,,

Skicka en kommentar