Joanna

Joannas fest har jag glömt att blogga om.
Jag har lite bilder som jag hittade på min kamera som jag själv inte tagit. Tyvärr så är det väldigt drygt att lägga in många bilder på det här blogger. I.f.s. så är jag hemma och är sjuk idag (det händer inte ofta men nu är jag så snorig att jag drunknar och jag vill inte smitta de andra) så jag har ju tiden.

Att döma av bilderna kan man gissa att det är en norbergare som har hållit i kameran. Man kan även gissa att det var någon som satt i soffan.
Vad jag undrar mest är vad den där bruna saken är för något på näst sista bilden.

1 comments:

Christoffer sa...

Kan det vara någons kön? först tänkte jag skriva "vem tog kort på min penis när jag var på toa?" men det ligger för nära sanningen så jag strök det, tog med det i alla fall för att jag tycker det var festligt att skriva.

Skicka en kommentar