Kul med uppskattning



Det är kul med uppskattning. Ett av de spel som jag är mest nöjd över som jag själv tycker är kul är Dirtbike. Eller det kanske inte är det bästa spelet men det var det när jag gjorde det. Det ligger på Gamarena.com (spela om pengar) och Lunarstorm uppenbarligen.
Idag fick jag ett vidarebefordrat mail från de som publicerar det med denna text.

Hejsan!

Måste bara säga tack så förbaskat mycket för att ni lyckades knåpa fram ett spel som Dirt Bike. Lirat på _tok_ för många timmar när man suttit vaken om nätterna på Lunarstorm.se och jag är helt såld på spelet. Kastade ihop en film inatt med dagens bästa poäng samt en flock halvkonstiga vurpor på min youtube också!

http://www.youtube.com/watch?v=AFSWDt66L5A (det är filmen ovan)

Ytterligare en gång, tack för att ni lyckats ersätta mitt WoW-behov med ett flashspel! :)

0 comments:

Skicka en kommentar