SMS bloggning

Farsan var på Mallorca i förra eller om det var förrförra veckan och, inser jag nu, livebloggade via sms utan att veta om det. Jag har i alla fall formatterat om bloggningen (som kom till Olle, Ville och mig och kanske även Morsan).

19 April
Idag 10 mil. Back upp och backe ner. 1000 cyklister. Underbart. Far.


20 April
Idag 11.5 mil i ännu värre backar. Trevligt. Far


21 April

Idag 11.6 mil. Ganska slät natur. Regn på förmiddagen sen sol. Fantastiska vyer. Far


22 April
Idag 16 mil med 2.5 mil i uppförsbacke. totalt till idag 56 mil . Mycket trevligt. Far
(den som vill kan ju kontrollräkna. red anm.)

23 April
Idag vilodag så det blev bara 8.5 mil. Solen skiner och det hade vart kul om du var med. Far


24 April
Idag 13.5 mil. Totalt 77 mil på denna vecka. Far är stark som en oxe nu. Jag är stolt, ni borde vara stolta över er far.

Jag gillar kortheten i posterna. De är lite som sjörapporten.

1 comments:

hawaii-kråkan sa...

Jag är alltid stolt över Stig.

Skicka en kommentar