Håll grytan kokande

Det är länge sedan jag printade ut något här. Jag skyller det på att jag har haft mycket att göra på jobbet, vilket jag har, men det är inget som borde stoppat mig. Egentligen har jag gjort andra saker som att fixa en en gånger en meter stor spirograph i svartstål, utskuren med laser (ja på riktigt). Jag hoppas jag kan fixa bilder på tillverkningen.

I alla fall så har jag lite på lager att berätta om men nu sitter ju jag på jobbet och knegar så jag hinner egentligen inte skriva något här.

Dock var jag inne och kollade på bloggen och såg att Hawaii-kråkan insett storheten i att maila in bidrag till bloggen. Så min frånvaro har fyllts upp av Hawaii-kråkans varma närvaro.

/Potmo

3 comments:

Anonym sa...

Anar jag från webcamen att vi snart kommer att få uppleva ett digitalt backgammon??
/John

potmo sa...

Nja backgammonet är gammalt som gatan. Det som jag snickrar på nu är ett couronne så håll utkik om ni vill ha en sneakpeak. snart kommer ni kanske även kunna betatesta.

Anonym sa...

pizzafågeln i all ära, men inte är han någon Potmo.
Skriv
Snart
Snälla!

Skicka en kommentar