Mango


Mango chutney. Är det ingen som tänkt att det det inte finns. Det är ju bara ett roligt ord.
Idag så sa nämligen McMongo att han hade gjort wraps med mango chutney i. Jag tror det var på riktigt. Han sa att det var väldigt gott och enkelt.

Vi åt tårta idag på jobbet för mrDoktors fruga fyller 30 och det var tårta över. Grattis!

När jag kom hem idag så stod det tre killar och tände eld på en papperskorg. De var som såna där orädda duvor som inte flyger förän man är precis brevid.
Jag tyckte de kunde hållas. Det är ju bra att ungarna gör något; aktiverar sig så att säga.
Tog en bild från fönstret.

Idag kommer Erik hit. Jag ska lära honom SQL fast jag har förklarat att jag inte kan det. Han tycker att jag borde lära honom ändå för han har skrivit i sitt CV att han kan det.

Jag har funderat på att starta en pod-cast. Vad tror ni om det? Jag tänker mig att man han en portabel bandspelare at all times och så spelar man in saker när man kommer på dem.

Visste ni förrsesten att man ska ha ett halvt mellanslag innan frågetecken? Och spanjorerna ska enligt uppgift använda sig av ett helt.

0 comments:

Skicka en kommentar