Cykel


Jag har försökt att lägga upp den här ett jäkla tag men internet försvinner ju hela tiden.
Iallafall så är det en videoblogg, en såkallad vlogg, som jag spelade in första dagen här i lägenheten men jag fick upp den först idag.

Idag har jag varit ute och cyklat. Jag cyklade till hornstull, kungsholmen, t-centralen, gamla stan, slussen, medis, skanstull, hem, mariatorget. Sedan cyklade jag runt vid mariatorget för jag tyckte jag såg nitty gritty när jag och MrDoktor gick förbi där the other day. Jga hittade i alla fall inte på det.
Jag tog en bild på mig och Bianchin men batteriet tog slut i kameran när jag bara hade tagit en bild så den blev inte så bra:

Det jag kan säga är att det fortfarande är väldigt kallt ute. Mina fingrar och tår är helt borta.
Nu hoppas jag på en fin fredag som är varm och cykelvänlig.

0 comments:

Skicka en kommentar