Bosse Sprängsten

I helgen var jag på Bruce Springsteen och fick möjlighet att träffa hela familjen Holmström-Ashbourne vilket var som lax på grädden.

Inför Station-besöket var jag lite rädd att jag inte skulle håk lla mig torr (skämt om nedkissningar undanbedes) eftersom det hängde mörka moln på himlen. Jag tänkte då att jag skulle köpa en klassiskt gammalt galonställ men icke. Nuförtiden säljs bara vindjackor i Goretex och det litar man ju inte en nanosekund på.

Övrig så var jag hemma och kollade hos Stiffo och det bjöds på inflyttningsfest. Man fick där både tillfälle att säga hej till Aslan, I-War, Bageen, Stoffe, Poofen, Carrou, Perry, Madde, Tompa, Weesell, Ida m.m. m.m.
Stoffe och Bageen hade väldigt fint hemma. För er som inte har varit där och som är i krokarna runt Alvik: åk dit.

Det var något som jag skulle säga som jag tänkte skriva den här bloggposten för men jag kommer inte ihåg. Antagligen var det kul.

Jo förresten Baggen har ju börjat jobba på Hotell Lydmar på frukosten. Jag, Stiffo, Perran, Ida och Carro åkte dit för en kaffe (Stiffo, Perran, Ida och Carro kom en timme och en kvart för sent för de kom på att de skulle äta på något förfärligt vegitarianhak först utan att meddela resten av gruppen (mig) .)
Jag var som sagt fär lite tidigare och var surade och då kikade jag in i hotelllobbyn för att se om jag hittade Baggen. Det var för fint för mig.

Sedan satt vi utanför i solen och drack den, antagligen, dyraste gratiskaffen hittills.

Förresten har jag köpt Obatix.com och UntitledDocument.se (som till min stora förvåning var ledig). UntitledDocument.nu är fortfarande up for grab.

Snart kommer för övrigt vårt nya Couronne, numer kallat Disc Pool för jenkarna inte kan stava. Stay tuned.

0 comments:

Skicka en kommentar