Rush hour

I helgen har jag gjort en massa saker

 
I Fredags hade Murpan kommit ner från sina gömmor i Kramfors för att vara med skolan och ha en monter på Antikmässan i Älvsjö. För att fira detta hade vi en liten middag som var väldigt trevlig.
  
Dagen efter slirade jag upp och gled iväg till Älvsjö efter att ha värmt upp med ett par antikbodar inne i stan med Gio och Tapi. Antikmässan var stor. Enorm. Från Antikrundan såg jag han den unga dryga (jäveln), han stockholmaren med ädelstenar (inte den feta med skägg utan den andre) och  kinaexpernen. Knut sågs inte till av någon tyvärr. Inte Pluntky heller.
 
På söndagen började bygget med nästa Maximvs projekt. Det tog ungefär hela dagen. Här är Gio på Fredells i Nacka och plockar på sig träbitar. Jag ska inte visa några mer bilder än men jag kan lova att det blir spektakulärt!

1 comments:

Anonym sa...

lol

Skicka en kommentar