Your face your ass

I torsdags var jag och klättrade klättervägg med Dreas på mitt jobb och hans kompis. Det var jäklans kul. Jag trodde först att jag skulle få klättra på barnväggen men första väggen gick jävligt bra. Jag tror faktiskt alla var lika förvånade som jag. Sedan klättrade jag lite svårare väggar som även de gick bra. Jag var ännu mer förvånad. Sedan klättrade jag ännu svårare väggar och då började jag ramla ner och blev väldigt trött i underarmarna. Sedan fick jag veta att den första väggen jag klättrade var barnväggen (det förklarar att man klättrade på dinosaurieformade stenar).
Jag gillart. Det var ett enormorum med skithögt i tak och klätterväggar överallt.

När jag ändå är här och skriver kan jag ju passa på att posta lite Duke Nukem bloopers.
Håll till godo

0 comments:

Skicka en kommentar